2016年1月26日火曜日

吹雪・Blizzard

今週、九州は毎年と違う冬の嵐があった。短いビデオを作ったが、どうぞご覧ください。


このビデオを撮りに行った時、優しい田舎の家族は雪かまくらを作っていて、僕を誘ったけど、ビデオを撮りたかったので、参加しなかった。帰る時間はかなり長くて、家に着いた時に、あまり足を感じられなかった。笑

今日、まだ雪は積もっていたけど、買い物しに行かなくてはいけなかった。自転車で無事で行ってきた。笑 落ちそうなところがあったけど、僕はうまく走った。さすが。

***

This week, there was an unusual winter storm in Southern Japan. I made a short video of it, so take a look.

When I went to take the video, a nice inaka family invited me to help them make an igloo, but I wanted to take the video, so I didn't join them. It took me a long time to get him, so when I finally got him, I couldn't feel my legs. lol

Today, there was still snow on the ground, but I had to go shopping. I went and came back safely on my bike. I almost feel a few times, but I rode well. Yay me!

0 件のコメント: